Teljesen természetes, hogy saját magunkat, a saját munká(i)nkat rendszerint nem reálisan látjuk. Ez akkor is így van, ha nem hiszed. Bár abban igazad lehet, hogy talán nem is a „reális”, hanem a „jól” a legjobb kifejezés erre. Amikor tevékenyek vagyunk valamiben, vagy írunk valamit, úgy belemerülünk, hogy nem tudjuk kívülről, mások szemével, „ügyféloldalról” nézni az eredményt.
Hiába próbálunk teljesen objektívek lenni, ez soha nem fog sikerülni. Még akkor sem, ha mi vagyunk önmagunk legnagyobb kritikusa, mert ebben az esetben épp a túlzott szigor vezethet tévútra. A marketingkommunikációs elemzés éppen abban segít neked, hogy tisztán lásd a vállalkozásod másokra gyakorolt hatásait.
Az elemzés egy olyan, többségében objektív vizsgálódás a részemről, amely során egyben analizálom a weboldala(i)d és az ahhoz tartozó más online felületeid kommunikációját. Tartalomstratégiai és ügyfélszempontból is értekezek, ezzel kettős tükröt mutatok neked, amivel elősegíthetem a hatékonyabb kommunikációdat.
Mit tartalmaz a marketingkommunikációs elemzés?
Köntörfalazás nélküli, őszinte szakmai benyomásokat
Visszajelzést a desinghatásról, a márkád összképéről
Visszajelzést a szöveges tartalmaidról, a stílusodról
Konkrét javaslatokat, tippeket a megújulásra
Szeretnél többet tudni a marketingkommunikációs elemzésről?
Nincsenek titkaim: a Kulissza mögött mindent elárulok. Ott találod a szakmai cikkeimet, publikációimat erről a témáról is. De hogy konkrét betekintést is nyerhess, itt láthatsz egy kivonatot arról, hogyan néz ki a marketingkommunikációs elemzés.
Mennyibe kerül az elemzés?
A pdf-ben elkészített elemzés 39.000 forintba kerül. A pénzedért hiteles és őszinte visszajelzést kapsz arról, hogy “hogyan adod el magad”.
Azaz, hogy
- milyen értéket közvetítesz és milyen csatornákon,
- milyen szövegezéssel látod el a márkádat,
- milyen stílust vettél fel,
- a csatornáidon megvan-e az összhang,
- a márkád egységes képet ad-e rólad a felületeiden,
- a márkaképed köszönőviszonyban van-e egyáltalán a termékeddel/szolgáltatásoddal
- és hogy te magad köszönőviszonyban vagy-e a márkáddal.